Close x

Garantie en reparatie

REPARATIE EN GARANTIE

Heb je een artikel defect ontvangen of is deze binnen de garantietermijn kapot gegaan? Klik op een van de vragen hieroner om je een antwoord op je vagen te geven. 

 

Garantie en reparatie
Heel vervelend dat dit is gebeurd. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice; info@sdlshop.nl of 0575-5999999, zodat wij je de juiste instructies kunnen geven hoe we het probleem zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
Wanneer er een onderdeel ontbreekt in de doos, zoeken we graag samen met je uit welk onderdeel dit is, zodat we zo snel mogelijk het juiste onderdeel kunnen nasturen. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice: info@sdlshop.nl of 0575-5999999.
Als consument heb je standaard 2 jaar garantie op batterijen en machines. Ben je een professioneel gebruiker dan is deze garantietermijn 1 jaar. Voor sommige artikelen geldt dat de fabrikant een langere garantietermijn verschaft wanneer het artikel vooraf bij de leverancier zelf wordt geregistreerd. Kijk bij ontvangst van een nieuwe machine altijd goed in de doos waar altijd iets wordt vermeld over de garantietermijn op het artikel en of een verlengde garantieaanvraag mogelijk is.
Wanneer je machines (of batterij) binnen de garantietermijn stuk gaat, neem dan contact met ons op zodat wij afhankelijk van de situatie kunnen beoordelen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@sdlshop.nl of belen met 0575-5999999.
Dat is afhankelijk van de machine en het soort defect. Om hier een juist antwoord op te geven, zal de machine eerst beoordeeld moeten worden. Neem contact met ons op door een mail te sturen naar info@sdlshop.nl of belen met 0575-5999999.
Wanneer het defect aan de machine onder garantie valt, is de reparatie geheel gratis. Is het defect ontstaan door verkeerd gebruik van de machine, laten vallen of een andere oorzaak? Dan moet worden beoordeeld of de machine nog gerepareerd kan worden en zijn er kosten verbonden aan de reparatie.